Uitgelogd

Je bent nu uitgelogd, tot ziens!

Welkom terug!

Hi, je bent ons niet vergeten! We hebben je winkelwagen voor je bewaard.

Verder winkelen
Product toegevoegd
Verder winkelen

Winkelwagen

  • Morgen in huis
    Als je bestelt voor 17u

    Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17.00 uur, waarvan alle producten in ons eigen magazijn op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. De PostNL biedt in 99% van deze gevallen het pakket de volgende dag bij de ontvanger aan.

  • Gratis verzending
    Vanaf 30 euro

    Bij bestellingen met een orderwaarde vanaf 30,- vervallen de basis verzendkosten van 4,95. Eventuele aanvullende verzendkosten voor uitzonderlijk grote of zware artikelen en zendingen naar het buitenland blijven van toepassing.

  • Klantenservice
    035-603 51 06
Dagaanbieding

  • Gratis verzending
    vanaf 30 euro
  • Achteraf betalen
    met AfterPay
  • Volg je bestelling
    via PostNL
  • 14 dagen op zicht,
    prettig toch?
  • Gratis afhalen
    in Soest

Suggesties en klachten

Suggesties

Wij vinden het belangrijk klantgericht en klantvriendelijk te werk te gaan.

Wij streven naar een grote tevredenheid onder onze klanten.

Wanneer je ervaringen heeft gehad, in goede of in slechte zin, horen wij dit graag. Heb je tips, suggesties, op en/of aanmerkingen, laat het ons dan weten.

  • Hoe zie je ons over vijf jaar?
  • Wat voor producten mis je nog?
  • Wat zou anders kunnen?

Wij stellen je mening zeer op prijs en alleen met behulp van jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.


Klachten

Wij streven naar grote tevredenheid onder onze klanten. Mocht je nu toch een slechte ervaring hebben gehad, dan horen wij dit graag. Wij zien jouw klacht als mogelijkheid om onze service en communicatie te verbeteren.

Wanneer je niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van je bestelling of de manier waarop wij je te woord hebben gestaan, dan kun je over deze afhandeling een klacht indienen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Alleen met je opmerkingen en/of suggesties kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

© 1999-2017 Givt|Algemene voorwaarden|Cookies|Privacy|Webdesign by RETO
 
Winkelwagen 0