Uitgelogd

Je bent nu uitgelogd, tot ziens!

Welkom terug!

Hi, je bent ons niet vergeten! We hebben je winkelwagen voor je bewaard.

Verder winkelen
Product toegevoegd
Verder winkelen

Winkelwagen

  • Morgen in huis
    Als je bestelt voor 17u

    Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17.00 uur, waarvan alle producten in ons eigen magazijn op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. De PostNL biedt in 99% van deze gevallen het pakket de volgende dag bij de ontvanger aan.

  • Gratis verzending
    Vanaf 30 euro

    Bij bestellingen met een orderwaarde vanaf 30,- vervallen de basis verzendkosten van 4,95. Eventuele aanvullende verzendkosten voor uitzonderlijk grote of zware artikelen en zendingen naar het buitenland blijven van toepassing.

  • Klantenservice
    035-603 51 06
Dagaanbieding

8
563 Thuiswinkel reviews
Schrijf ook op KiyOh

  • Gratis verzending
    vanaf 30 euro
  • Achteraf betalen
    met AfterPay
  • Volg je bestelling
    via PostNL
  • 14 dagen op zicht,
    prettig toch?
  • Gratis afhalen
    in Soest

Bestellen

Online bestellen

Een bestelling plaatsen bij Givt gaat zeer eenvoudig en volledig beveiligd.
Binnen drie eenvoudige stappen heb je een bestelling geplaatst.

Winkelwagen vullen
Om een product in je winkelwagen te plaatsen, klik je op de knop ‘In winkelwagen’. Je krijgt dan te zien dat je het product hebt toegevoegd aan je winkelwagen en kunt kiezen om je winkelwagen te bekijken of om verder te winkelen. Wanneer je verder wenst te winkelen, klik je op de knop ‘Verder winkelen’ en kom je terecht op de pagina van het laatst toegevoegde product

Producten verwijderen
Desgewenst kun je ook producten verwijderen uit je winkelwagen. Dit doe je door op het kruisje te klikken links van de productafbeelding in je winkelwagen.

Aantallen wijzigen
Indien je het aantal van een te bestellen product wilt wijzigen verander je simpelweg het aantal dat staat weergegeven in het witte vakje onder 'Aantal'.

In de rechterbenedenhoek zie je altijd het totaalbedrag van alle artikelen die je op dit moment in je winkelwagentje geplaatst hebt. De eventuele verzendkosten worden automatisch opgenomen in het totaalbedrag dat je in de winkelwagen te zien krijgt.

Als je alle gewenste producten aan je winkelwagentje hebt toegevoegd en je de toegevoegde producten wilt bestellen, dan kun je je bestelling bevestigen door rechtsonder in de winkelwagen op de knop ‘Bestelling afronden’ te klikken.

Veilig bestellen in drie stappen:

  1. Gegevens
    Ben je een nieuwe klant dan moet je om online te kunnen bestellen een account aanmaken, dit doe je  nadat je op de knop ‘Bestelling afronden‘ hebt geklikt. Je vult dan onder “ik ben nieuw” je e-mail adres in en bevestigt je adres met de knop ‘Verder als nieuwe klant’. Op de pagina die dan verschijnt vul je je gegevens in en volg je alle aanwijzingen om je account aan te maken. Met behulp van de gegevens die je hebt ingevoerd kunnen wij je bestelling toesturen en je op de hoogte houden van je orderstatus. Indien je al eerder een bestelling hebt geplaatst bij Muizenshop.nl of één van onze andere shops, kun je door In te loggen met je e-mailadres en wachtwoord je gegevens automatisch laten invullen. De bestelling wordt dan aan je account gekoppeld.
  2. Betaalmethode
    Hier bepaal je op welke manier je wilt betalen. Je kunt kiezen tussen iDEAL, Vooruitbetaling en Acceptgiro.
     
  3. Controleren
    In deze stap controleer je of je alles juist hebt ingevoerd. Klopt alles, dan kun je je bestelling definitief maken door op ‘Bestelling versturen’ te drukken. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je op het opgegeven e-mailadres binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling.

Bestellen en betalen op ons Servicepoint

Ben je nog niet zo vertrouwd met het kopen op internet?
Wil je liever contant betalen of pinnen?
Of heb je vragen over een van onze producten?

Je bent altijd van harte welkom bij ons Servicepoint in Soest.

Bij ons Servicepoint in Soest worden producten die niet op voorraad zijn direct besteld. Deze kunnen vervolgens naar je thuisadres verstuurd worden of je kunt er voor kiezen de bestelling tijdens openingstijden bij het Servicepoint af te halen.

Zie je dat het product op voorraad is in Soest, laat het ons weten zodat wij deze voor je kunnen reserveren.

Indien gewenst kunnen wij je ook helpen online de bestelling te plaatsen op ons Servicepoint zodat dit vertrouwder voor je wordt. Het gebruik van bijvoorbeeld iDEAL leggen wij je graag uit.


Bestellen en afhalen

Geplaatste en betaalde bestellingen kunnen worden klaargelegd op ons Servicepoint. Je kunt deze komen afhalen na ontvangst van de afhaalbevestiging, deze bevestiging ontvang je per e-mail en/of telefoon.

Afhalen kan tijdens onze openingstijden.
Je kunt een afspraak maken tijdens onze openingstijden.


10 of meer stuks van hetzelfde product

Indien je 10 of meer van hetzelfde product wenst, kunnen wij vrijwel altijd een passende offerte voor je maken. Bij het gewenste product in onze shop vind je de mogelijkheid om de offerte aan te vragen.


Bestelling annuleren

Als je bestelling nog niet verzonden is kun je je bestelling kosteloos annuleren. In je account kun je zien of de bestelling verzonden is. Voor het annuleren van een bestelling kun je een e-mail sturen naar klantenservice@muizenshop.nl.

Wil je de bestelling annuleren, maar deze is al verstuurd, dan kunt je het pakket bij bezorging weigeren. Je laat de bestelling ongeopend weer meenemen door de bezorger. Als je je bestelling al betaald hebt dan zullen wij de aankoopsom "zo snel mogelijk" en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding terugstorten op je bankrekening.

Wanneer je de bestelling reeds in ontvangst genomen hebt kunt je enventueel gebruik maken van de afkoelingsperiode.


Mocht je verder nog vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.

© 1999-2017 Givt|Algemene voorwaarden|Cookies|Privacy|Webdesign by RETO
 
Winkelwagen 0